3 Temmuz 2012 Salı

Diyet Günlüğü

Merhaaaabaaaa


Uzun zamandır aklıma idi böyle bir blog oluşturmak. Diyette 01.05.12 tarihinde diyetisyen eşliğinde başladım. Süreklide motive olmak için benzeri blogları takip ediyorum. İnsana çok faydası oluyor hele o zayıflıyanların resimlerini gördükçe bende başarmak için çıldırıyorum. İnşallahda başarıcam.Sanırım 20 yaşımdan beri zayıflamak için bin bir yol denedim :) fakat mutlu sona bir türlü ulaşamadım. Evlendim şişman bir gelin olmuyayım dedim :)) Ama malesef olmadı. Uygulamalarda bir sorun yoktu spor ve bilinçli beslenme konusunda master yapma seviyesindeyim:) sadece yemek yemeyi çok seviyorum yapmaya da yemeye de bayılan insanlardanım amaaaaa artık zayıf bir insan olup gene herşeyden  yeteri kadar yemek ama normal ölçülerde olmak istıyorum ve çok sevdiğim kıyafetlerin içinde incecik olmak istıyorum. Boyum 1.73 kilom bu sabah ihtibarı ile 81.1 bakalım maceramız nasıl devam edicek:))) Günlük yediklerimi menülerimi güzel tarifleri sizlerle paylaşmaya değer ne varsa burda olcak inşallah hadi hayırlısı

3 yorum:

  1. boyumuz aynı :)
    Kiloda da sana yetişirim tez vakit inşallah :p

    YanıtlaSil
  2. ilk yazınızı görünce çok mutlu oldum kendim gibi bir şişko buldum diye, ama son fotoğraflarda manken gibisiniz maşallah :)

    sıkı takipçinizim bundan sonra, umarım ben de hedefime ulaşırım.

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.