7 Şubat 2013 Perşembe

Gülihan'nin Diyetle İmtihanı :) 1. Gün ve Eliptik Bisiklet


Selamün Aleyküm dünden aynen bu resimdeki (resim alıntıdır) kızcağız gibiyim 24 saat gülesim var Allahım enerjime hakkım olamıyorum.

Bloguma en başta diyet günlüğü olarak başlamış gayette başarılı bir şekilde ilerlemekte idim buraya yazdığım içinde motivasyon oluyordu. Gene diyetimi bırakmış değildim ama baktım artık farklı konulardan da bahsediyorum blogum da her şey olsun istedim. En son 106. Gün 24 Aralık 2012 de kalmışım o günden beri diyetimde bahsetmedim çünkü çok ayrıntılı yapmamıştım sadece dikkat etim o kadar.

Fakat şimdi sonu Araba ödülü diyetime bugünden itibaren 1. gün olarak başlıyayım :))) amanın çok sevinçliyim çoook inşallah başarırım da arabamın resimlerini de sizlerle paylaşırım inşallah nasip Rabbım nasip eder.

Buda bu sabah ki kahvaltım...



Hepsiburda.com dan geçen sene çoook uzun araştırmalar sonucu eliptik bisiklet almıştım. Çokta memnun kaldım. Zaten hepsiburdan.com ne aldımsa sorunsuz sıkıntısız kulandım çok şükür. Markası Goodman 210 hem normal bisiklet olarak kullanılıyor hem eliptik bisiklet olarak önünde de twister var. Almak isteyenler tereddütte olanlar kesinlikle alın derim koşu bandı alacaktım ama hem elektrik faturasına etkisinden :) hemde yer sorunu yüzünden almamıştım. Ayriyeten bir spor hocasına danıştığımda bana eliptik bisikletin bütün vücüdü çalıştırdığı için daha faydalı olduğunu söylemiş bunu tavsiye etmişti.

Dün işten gelince hemencik diyetle beraber tabi ki yine yeniden spora da başladım.Oturduğum yere yakın yeni bir spor kompleksi açılmış yarı olimpik yüzme havuzu var. Yüzmeyi çok severim övünmek gibi olmasın :) çokta iyi bir yüzücüyüm. Eşim yazıldı başlayacak bu günlerde bir o memnun kalırsa bende başlayacağım.

Evet  diyetime tüm hızım, neşem, enerjim ve sevincimle başladım. Hayırlı olsun inşallah.








4 yorum:

  1. Selamun aleyküm Gülten hanım sizi instagramdan takip ediyorum. Allah bebeğinizi hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin. Bende spor aleti almayı düşünüyorum kondisyon bisikletimi yoksa eliptikmi alsam kararsızım. Siz bisikletinizden memnunmusunuz ses çıkarıyormu komşuları rahatsız edicek kadar ? Ve bakım gerektiriyormu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aleyküm selam valla bençok memnunum ses cıkarıyor tabıde oyle cok asırı degıl bızım ev mustakıl oldugu ıcın fark etmıyorumda kıson cok sogukta esım tv seyrederken bende spor yapıyordum ama tabı esım tv sonses acıyordu belı bı sesı var henuz bı bakım yapmadım guzel guzel calısıyor bacak belı mutıs ınceltıyor ben cok memnun kaldım

      Sil
    2. Kondisyon bisikleti daha sessizdir diye düşünüyorum gerçi ikisinide hiç kullanmadım. Daha önce stepper kullanmıştım sonra sesinden dolayı kullanamadım. Apartmanda oturuyorum çok sesi olsun istemiyorum. Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim...

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.