12 Mayıs 2013 Pazar

Gülihan'nın Diyet İmtihanı 113. Gün ve Anneler Günüsü:)

Selamün Aleyküm

Tüm Anneciklerin ve bayanların Anneler günüsü kutlu mutlu olsun inşallah.

Benim Annem uzaklarda idi ancak bir telefon ile gönül almaca yaptık. Ama şükür ki bi Annem daha var :)) Diyetçi Gelinin Diyetçi Annesi geçenlerde benim forum çayı içince çok beğendi bende şakasına ilk onu gösterdim sonra hediyesini verdim çok beğendi ve sevdi :)))



Ya diyetle ilgili yazmayalı tam bir ay olmuş bu gün. Taylan Kümeli Listelerine gene devam etim elimden geldiğince sağlıklı beslendim adım adım uyamasam da diyetti hiç bozmamaya çalıştım evet bazen iki dilim pasta yediğim oldu ama ertesi gün yada hemen o gün diğer öğünleri küçülterek dengelemeye ve fazladan spor yapmaya çalıştım. Pekte bir değişiklik yoktu aslıda vücut ölçümlerinde ve insanların tepkilerinde sanırsınız 15 kilo verdim ama halen 76.7 de saymakta idim. Bu arada geçen nisan ayının 16 sinda diyettiseyene de gittim sırf kas yağ filan ölçümü için çalıştığım için sık sık gidemiyorum eee diyetisyene de en az ayda 4 sever gitmek lazım.

Perşembe günü artık yeter deyip Taylan Kümeli Listeleri 1 yine yeniden başladım zayıfladığımı tartıda da görmek istiyorum. Ve yemin etim listemin dışında bir şey yemeyeceğim diye yemin etim ilk gün biraz zorladı ama şuan iyim ve iyi ki yemin etmişim azcık ucundan deyim kaçırdığım zamanlar oluyordu. Dün Allah kabul etsin oruçlu olamam rağmen kendimi kaybetmedim ve listemde ne varsa onu yedim çok şükür başardım. Bu günde ailecek kahvaltı yapıldı mangalar pişirildi ama ben oturdum listemdekileri yedim. Ya kendime sarılıp kendimi tebrik ediyorum çok şükür bitecek bu günler ve ben artık istediğim kiloda olunca normal normal yaşayacağım bazen gerçekten zor oluyor insanlar yerken sen saf saf oturuyorsun özellikle sormaları beni rahatsız ediyor belliki diyet yapıyorum bı çaba var ve bir cesaret o sofrada oturuyorum 'o ne' 'ne yiyorsun' 'tadı güzel mi' 'amannn ne gerek var bu günde ye ' şeklinde sorular sofrada bana yönelince birden canım sıkılıyor ve bunalıyorum zaten gerçekten nefsim çok zorluyor ve ben ancak yemin etiğimde rahat ediyorum bu seferde nefsim susuyor insanlar başlıyor he birde elinde değişik bir şey görsünler hemen 'sen onu yiyebiliyorumusun ' ya arkadaşım hemen bir açık yakalamanın niye derdinde oluyonuz ki ki yiyebileceğim atıştırmalıklarım var ama hemen atlıyorlar benmi çok takıyorum bilmem ama zorlandığım kesin :(

Tepkilerden çok hoşuma gidiyor ama benim hedefim 58 en en azından 59 görmek Allah nasip ederse inşallah. Bazende insanlar ay çok zayıflamışsın sana yakışmamış yüzün çökmüş diyor bozulmuyor değilim bence şuan çok daha iyi ve sağlıklıyım yüzümde sivilceden eser yok bu en büyük ilerleme bence neyse çok takılmamaya çalışıyorum çabalıyorum :))

Benim güzel mamalarım bunlarrrr:)) Dua edin bu sefer Allah'in izni ile başarayım inşallah:))










10 yorum:

  1. Çok sağlıklı besleniyorsun maşallah. ben yediklerini beğendim valla.. :)
    Özellikle de dikkatimi çekti diyetle igili paylaşımlarda bulunmuyor oluşun.
    "Bizim hatun diyeti mi bozmuş ki acaba aaaa yok artık bunu yapmamalı" falan diye de düşündüm hani. Ama şimdi derinden bir ohh çektim. tam gaz devam 58i görücez inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) bozarmıııyımm hiç bukadar emekten sonra sağol canım benim Allah razı olsun ay benu merakta etmış :))

      Sil
  2. Hadi bakalim birakmak yok. Ne demek zayiflamak yakismamis. Herkes kendine baksin once. Sen bisver onlari. Zayiflamak herkese yakisir. Belki ilk basta yuzun cökmüstür biraz ondan öyle demislerdir.

    Ben takipteyim bak yok pasta falan:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa sorma benim zayıflayınca hemen yüzümden gidiyor geçenlerde ablama uzaktan el salıyorum bana bakmıyor abla dıyorum bakmıyor sonra görünce şoka girdi :D sağol canım benım Allah razı olsun

      Sil
  3. Rabbim tez zamanda kilo vermeni nasip etsin inşallah bende aynı dertten muzdarip biri olarak senin kadar sağlıklı beslenemiyorum sanırım yakında 100 kilo olurum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay Allah korusun canım dememeee ne zaman başlarsan okadar iyidir sonrası için çok zor oluyor yaş ilerledikçe nefiste zorluyor inşallah sende dilediğin kiloya gelirsin canım en önemlisi sağlığın için çok sağol Allah razı olsun

      Sil
  4. İnşallak istediğiniz kiloya ulaşırsınız, tabi sağlıklı olmak şartıyla.Ancak gördüğüm kadarıyla bilinçli bir şekilde diyet yapıyorsunuz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok tşk ederim Allah razı olsun evet dengesiz ve sağlıksız şeyler yapmıyorum :) 4 senedir artık öğreniyor insan

      Sil
  5. şu etraftaki insanların vıdı vıdısı yok mu ne çok karışmayı seviyorlar, bi nefes aldırmıyolar ki rahat rahat diyet yapalım kilo verelim yüzümüz çöktüyse nolmuş yani ben kendimi böyle rahat hissediyorsam sana ne?
    ohhhh içimi döktüm rahatladım, bak canım ben senden daha takığım :)

    YanıtlaSil
  6. ah şu diyetler ve insanlar, sırf insanlar yüzünden dağ başına gitmeyi düşünüyorum..
    Rabbim yardımcımız olsun..

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.