15 Nisan 2014 Salı

Gülihan'nin Diyetle İmtahanı Yine Yeniden 1. Hafta

Selamün Aleyküm 

Heyyyt diyetçilerin gülü döndü Gülihan geldi hanım :)))) ivvvet artık bebişle 3 ayımızı geride bıraktık veee toparlanma zamanı geldi de geçiyor. 

Yine yeniden Elif Ezgi Uzmansel listeler (bütün listeler) Tık Tık !!!  ile pazar günü 91 kilo gerçeği ile başladım :)))Bundan bir ay önce tam 93 kilo idim. Elif hanımın bebeişlerinide emziren anneler için gönül rahatlığı ile yapabileceği sağlıklı beslenme listeleri ile sizlerde korkmadan emliyetle başlayabilirsiniz zira kendisi 26 ay minak oğlunu emzirmeyi başarmış insancık çok da tatlı çok yardımsever bir insan Elif hanım blogu halen bütün yorumlarla açık kendisi Sağlıklı yaşam Koçluğuda yapmakta.




Bu hafta Taylan kümeli Listeleri 1 yani #tkliste1 ile başladım hemide pazar günü bir iki kaçamak yaşandı tabi amaaaaa gene de azimliyim. Bu günde misafirlerimiz vardı çok şükür atlatım :). Emziren Anneler doymadıkarını hisettiklerinde menüleri iki katına çıkarma hakkı var ama inanın öyle bir durumu olmuyor aksine çok doygunluk hisi oluyor. 

Günlük 30-40 dk yürüş ardında internete bulduğumun 31 günlük mekik programını uyguluyorum bunları yaparken aklıma İnstagram da arkadaşlarla 31 gün boyunca bu gün ihtibarı ile Mayısın 15'ine kadar #gülihanlayarışa ile kapışama :) teklifinde bulundum. 

Spor, mekik ve sağlıklı yaşam döngüsünde tatlı tatlı yarışmaya, kapışmaya ve eğlenmeye karar verdik sizleride bekleriz :))) 


2 yorum:

  1. Canim suan kac aylik oglun? Bende baslamak istiyorum 73 kg yum gitgide aliyorum.

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.