14 Temmuz 2014 Pazartesi

Gülihan'nın Diyetle İmtihanı 2. ve 3. Hafta

Selamün Aleyküm

İnstgramdan takip edenler bilir geçen hafta cuma günü bu rakamı görmek nasip oldu :) sonunda direnç kilosu kırıldı. Çok mutlu olmakla beraber bu hafta rakam sadece 400 gr kadar oynadı olsun 3 haftada 3 kilo gayet sağlıklı bir rakam bu hafta evde bir kaç gün misafir ağırlama telaşım vardı o günlerde ölçüyü kaçırdığım doğrudur :) Üstelik Bebeğimin ilk besin kaynağı hallen Anne sütü.



Yürüşlerime her fırsatta devam ettim havaların çok ısınması ile evdeki eliptik bisikletimle devam etmeye karar verdim. Beslenme şeklim tamamen kendi keyfime göre ilerledi bir kaçını fırsat oldukça paylaşıyorum evet liste yapmıştım ama listelere uyma konusunda sıkıntı çekiyorum şöyle ki oruçlu olunca insan o gün canı ne çekerse onu pişiriyor listeye göre de alışveriş yapmayınca bütün malzemeler hazır olmuyor olsun sağlıklı olsun hafif olsun liste dışı olsun. Bu hafta ki hedefim 85.9 görebilmek 86 değil :) O yüzden iki misafir davetim olsa da sağlıksız ve bana yaramayacak hiç bir şey yemek yok 25 Temmuza kadar 5 kilo vermeyi başarırsam bir ayda hem sağlıklı kilo vermiş olacağım inşallah.



Bu aralar biraz canım sıkılsa da bazen gerçekten çok zorlansam da asla pes etmiyorum yada etmemeye çalışıyorum bu durumu eminim her diyet yapan yaşıyordur. Oruç, sıcak, bebeğim, ev, misafir ve kişisel uğraşlar arasında birde diyet ve spor yapmak buna bazen enerjinizin dahi kalmamış olması insanı yoruyor. Eski den bu kadar uğraşa çabaya rahat 5-6 kilo verirdim ama şu ara vücudum direniyor kanımca sırf vücut ölçümü için bayramdan önce diyetisyene gitmeyi düşünüyorum en son gittiğim diyetisyenim çok iyi idi ve benim bünyeme çok iyi geldi halen onun verdiği bilgileri uygulamaktayım. Ya kısmet deyip devam ediyoruz bakalım :) Hayırlı Günler








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.