8 Ekim 2014 Çarşamba

7 Haftada 5 Kilo ya evleda :)

Selamün Aleyküm,

Mudmutlu bir bayram geçirdiniz inşallah. Benim ki hem mutlu hem de bayramın şlk gününden şu ana kadar hastalıklı geçse de güzeldi çünnnnnküüü hedeflediğim fermuarı bile kapanmayan elbisemi bu bayram giyindim çok şükür.

Ramazan bayramından hemen sonra hedef 4 ekim diyerek - 6 kilo ile 79.9 olabilmeyi ve olmayan elbısemı giyebilmeyi hedeflemiştim. 1 kilo fazla ile 80.9 ile hedefime ulaştım 6 kilo değil ama 5 kilo giti hadi 4,7 :))) tam rakam bu olsun - 300 gr lafı olmaz benım için bu sayı hayal gibi öyle güzel öyle harika ki size duygularımı ifade edemem - 11 kilo vermenın mutluluğu çok çok güzel. 

Malesef bayramın ilk günü yoğun karın ağrısı ile başladım bayramda çok yerim korkusuna hiç gerek kalmadı zaten mide ağrımdan yiyemedim. Bi yandan iyide oldu tabi ama dün artık acile gitmek zorunda kaldım bu gün şükür daha iyim.

Biliyorsunuz büyük hedefim 59 kilo olabilmek (1.73 boyum) bu hedefe hep küçük ara hedeflerle ulaşmaya çalışıyorum böylece daha motive edici oluyor. Yeni hedefim 75 kilo geçen cumadan ihtibarwn başladı 80.9 kilodan 75 kilo ya doğum günüm olan 8 kasımda inşallah ulaşmış olurum böylece doğum kilolarımdan komple kurtulmuş ve yeni hedeflere yelken açmış olucam inşalllahhhhh.

 Motivasyon olsun diye de yatak odası aynama hedefimi yazdım :)))). Bu çok iyi oluyor hergün bakıp seviniyorum başarmayıda nasip etsin Allahım inşallah.

Musmutlu günler olsun inşallah. 



2 yorum:

  1. Gecmis olsun canim ,biz bayrami calisarak siradan gunler olarak geçirdik.Ailede olmayınca !
    Metabolizman yavas sanirim,okadar yuruyus diyet vs.ayda rahat 4 kilo verilebilir aslinda.Ama yavas gitmesi daha saglikli ;)
    Umarim hedefine sorunsuz ulaşırsın canım,seni ve oglusunu opuyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Allah razı olsun sqğol almanyada ıken bazı bayrqmlar bızımde oyle gecerdı ben bu 7 hafta ıcınde 2 haftta dıyet degılde sadece dıkkat etıgım gunler oldu mısafır vs ounca kendı duzenını tam uygulayamıyorsun dogumdan sonra bıraz daha yavasladı kılo vermem ama çok şükür bu rakamlar bile benım için mucize ❤️ Tekrar sağol inşallah ulaşırım bende senı ve fındık kızını öperim

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.