16 Ekim 2014 Perşembe

Bebekle spora zaman ayırmak

Selamün Aleyküm,

Bu gün ki yazım oldukça geç oldu olsun :) yeter ki olsun :).

Bildiğiniz gibi 9 aylık bir bebişim var. Artık çok şükür bebeklikten çıkıp çocukluğa doğru ilk adımlarını atıyor oturuyo, emeklemeye uğraşıyor ve bize tepkileri güçleniyor.

Bazen bebekle spor yapmak zor olabiliyor. Ne zaman onu uyutup spor yapmaya niyetlensem o gün uyumayacağı tutabiliyor. Ama azim edip pes etmiyorum. Genel de dışarıda yürüşler de hiç sesi çıkmıyor 2- 2,5 saat çok şükür idare ediyo. Hele bir de eline bir parça simit verdimi çok mutlu oluyor bazende uyuya kalıyor. O yüzden öncelikli tercihim dışarıda yürüp evde egzersiz ile bitirmek.




Şimdi havalar soğumaya başladıkça evde spora dönüyorum. Önce karnını iyice doyuruyorum altını değiştiriyorum. Mümkünse uyku saatinde spor planımı uyguluyorum baktım uyumuyor onuda ya yanıma koyuyorum oyuncakla oynuyor yada yürüteçinde geziyor. Evde spor yaparken genelde huysuzluk çıkarıyor onunla biraz ilgilenip devam ediyorum bazen saat 9 başladım spor 12:00 da bitebiliyor ama pes etmiyorum elimden geldiğince onuda kendimşde idare ediyorum. Evet bazen spor saati uzuyor zamanımı çalıyor ama hedefime ulaşmak için azmediyorum. :))




4 yorum:

  1. Çocuklu Anne olmak zor,kendine zaman ayırmak,bakımlı olmak kolay değil.Yardımcı olmadan başlı başına hem annelik hemde ev işi yapabilmek biz kadınlara mahsus,erkekler çoktaan isyan bayrağını çekmişti :)
    Bebiş bize değil biz bebişe ayak uyduracağız,ana kural bu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) bazen gerçekten bebeksizken ne boşmuşum diyorum ama olsun o bana arkadaş oluyor dışarı çıkınca hoşuma bile gidiyor yanlız hissetmiyorum

      Sil
  2. çocuksuz halimle eve kendimi zor attığım oluyor vallahi. sana ve azmine hayranım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım bu karalılık benim 3 yılımı aldı tabiki hiç bişe ha deyince olmuyor

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.