27 Ekim 2014 Pazartesi

Muz Detoksu Sonucu

Muz Detoksu Sonucu

Selamün Aleyküm,

Pazartesi günü tartı günü idi. Muz detoksunun sonucu -900 gr ile 80.1 olarak kaldı 79 gene göremedim mallllesefff :)  Olsun azmimi hiç kaybetmedim.

Muz Detkosundan sonraki sabah 1 nar ve 1 armudun suyunu sıkıp biraz süt ve iki kaşık kadar yulaf ekledim kahvaltımı hafif yaptım detoksdan sonraki günlerde dikkatlı olmak gerekiyor özellikle sabahında ağır yememek lazım bunu Aidin Salih hanımın Gerçek Tıp kitabından öğrenmiştim.



Öğlen Pırasalı & Balkabaklı Çorba ve akşam da Etli fasulye yedim. Akşam yemeği fazla geldi sanki o yüzden aslında spor yapmayıp dinleneceğim demiştim akşam geç saate 30 dk eliptik bisiklet çevirdikten sonra Spor Programımı yaptım. Yaklaşık 1 saat gene spor ile geçirdim iyi geldi insan spora alıştımı gerçekden bırakamıyor.

Evet geçen hafta 80.9 olan kilom cumartesi sabahı detoksan önce 81 idi 80.1 ile detoksu tamamladık. Pazartesiyi merakla bekliyorum 1 hafta tartılmamak için yemin etim büyük gün 8 kasıma sadece 2 haftam kaldı. Bu hafta Misafirlerimde olucak büyük bir sınav beni bekliyor inşallah iradeli olurum.

4 yorum:

  1. Sevgili arkadaşım yorum yazamasam da yayınladıklarına, hep takip ettim müthiş azmini.Tebrik ediyorum süpersin.Bu gidişle bence hedefine varırsın diye düşünüyorum.Ben de özel bir diyet yapmıyorum ama haftanın 5 günü şeklinde spora başladım.Bakalım neler değişecek ben de merak ediyorum.Seni kendime çok benzetiyorum.Fiziksel olarak da öyle :) boylusun sanırım ben de öyle :) zayıflayınca daha hoş görünüyoruz tabii :) sevgilerimle canım.Bebişini de öp benim yerime.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah yorumun beni nasıl mutlu eti :))) çok sağol övgülerin beni çok sevindirdi bende çok yorum yazamıyorum :( spora başlaman çok güzel sıkılaşma çok çok fark ediyor en az bir beden kilo vermeden bile incelme oluyor tek tavsiyem spor yapınca yemeğine dikkat etmesen bile spor sonrası acıkma oluyor ona kapılıp normalden fazla yeme evet boyum 1.73 inşallah sende hedefine ulaşırsın

      Sil
  2. Gülihan hanım, Merhaba..

    Şimdi siz 1 günde -900 muz detoks sonucu anlayamadım ne kadar vermiştiniz?

    YanıtlaSil
  3. Bişey farkettirmedi dün denemiştim

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.