17 Kasım 2014 Pazartesi

Doğum Sonrası Egzersiz ile 4 Ay Sonraki Farklar

Selamün Aleyküm,


Bu gün yepyeni bir gün inşallah dün ki karamsarlığım mutsuzluğum ve umutsuzluğumda geçmişken nasıl güzel oldu bu pazartesi.

6 Haftadır kilom aynı idi 80.7 ile 81.5 arasında gidip gelip durdur. Tam bir aydır hiç aksatamdan haftada en az 4 en çok 5 gün sporumu ihmal etmeden yaptım. Beslenmeme çok dikkat edemedim maalesef. Bu gün tartı günüm ve 80.5 görmek bile güzeldi.

diyet

Doğum sonrası egzersizlerine başladığımda Temmuz ayının ortaları idi bu üç yazımda sizlere bu egzersizlerden bahsetmiştim.
http://gulihan.blogspot.com.tr/2014/07/ayse-tolga-ve-murat-bur-hoca-ile-dogum.html
http://gulihan.blogspot.com.tr/2014/09/dogum-sonrasi-egzersizi-2.html
http://gulihan.blogspot.com.tr/2014/09/aysetolga-muratbur-dogum-egzersiz.html


Ayşe Tolga Hanımın ve Murat Bür Bey'e teşekkür ediyor ve başarılarının devamını canı gönülden diliyorum. Maddi bir çıkarları olmadan biz annelere bu yararlı bilgileri paylaşıp yardımcı olmaya çalıştılar. Yardımcı oldular da ben azimle haftada en az 3 en çok 5 kez 1-2 saatlik yürüyüş veya 30-45 dakikalık Eliptik Bisiklet kullandıktan sonra bu Doğum sonrası egzersizleri uyguladım.
İlk aylar çok zorlanarak yaptığım hareketleri son zamanlarda da uçarcasına yapıyorum.

O zamanki vücut ölçülerim ve kilom aşağıdaki gibi idi.
01.07.14 
Kilo 88
Bel 93
Göğüs 110
Göbek 110
Basen 114
Bacaklar 105
Bacak 68
Kol 35
http://gulihan.blogspot.com.tr/2014/07/diyet-listeleri-taylan-kumeli-listeleri.html

Bu gün ki vücut ölçümlerim böyle


17.11.14    
Kilo
80.5
-7,5
Bel
85
- 8
Göğüs
103
- 7
Göbek
103
- 7
Basen
105
- 9
Bacaklar
97
- 8
Bacak
63
- 5
Kol
 
33
 
-   3








Farklar bu şekilde şimdiye kadarki  Kilo Günceme bakmak isterseniz http://gulihan.blogspot.com.tr/2014/09/kilo-guncem-kilo-takvimi.html





Belimdeki incelme müthiş sıkılaşmayı çok iyi hissediyorum. Karınım artık doğumdan sonraki gibi yayın biri biçimde değil ve yuvarlak toparlanmış halde eski eşyalarımı giyebiliyorum. Özellikle olmayan 42 beden pantolonlarım oluyor. Evet göbek halen fazla vücut orantımda göze batan kısım o olsa da artık mekik çekerken hızlı ve aktif çekebiliyorum.

Sezeryanla bebeğime kavuştuğum için dikiş yarasında bazen ağrı olurdu o geçti kısaca sonuç harika :)))).Azmin çabalamanın harika eseri. Hep söylüyorum siz yeter ki niyet edin yeter ki isteyin Allah size yardımcı olacak ve niyetiniz ile vesileler karşınıza çıkacaktır. Hiç evden çıkmadan, hiç bebeğimi kimseye emanet etmeden yanımdan ayırmadan, diyetisyen yardımı almadan, internet ve doğru bilgileri kullanarak, tabi ki sağlığımızdan olmadan, bilinçli bir şekilde vücudumuzu tanıyarak Sağlık ocağında ücretsiz yaptırabileceğimiz aylık kan tahlilleri doktorumuzla sağlığımızı kontrol altında tutarak, kendimizi takip ederek başaramadım demek imkansız hala gelir.


Veeee tabi ki destekçi yardımcı benim gül arkadaşlarım destekçilerim diyetçi kardeşlerim sizlerin desteği olmadan yardımlaşmadan motivasyonum düştüğünde hadi kendine gel diyen kardeşlerim olmasa idi çekilir miydi bu diyet macerası özellikle güzel kardeşim intsgram arkadaşım @supergirlbirkiz daim kibirsiz sonsuz uçsuz bucaksız desteği için teşekkür ederim.

4 yorum:

  1. Genel incelme cok orantili..Sadece kollar biraz ihmal edilmis gözüküyor.Onun icinde harektlere bir kac Kol egsersizleri eklenirse,oda forma girer.Tebrikler..Devamida gelecektir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. son 1 aydır kol omuz egzersizleri de ekledim zaten o 2,5 cm incelmede öyle oldu :) çok sağ olun Allah razı olsun desteğiniz için teşekkür ederim

      Sil
  2. merhabaa :) öncelikle kilo verme konusnda çıktığınız yolda başarılar dilerim . gördüğüm kadarıyla bir süredir murat bür ayşe tolga egzersizlerini yapıyorsunuz karın için. daha öncede bununla ilgili bir yazınızı okumuştum. ben kilomu kızım 1 yaşına girmeye yakın verdim. eski kilomdan bir iki kilo eksiğim hatta :) ama karnımdaki şişlik kaslardaki deformasyon gitmedi kilo vermeyle. bu egzersizleri yaparak sonuç aldınız mı merak ediyorum . bende bugun başladım. bakalım sonuç ne olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağolun Allah razı olsun sizede maşallah güzel vermişsiniz evet yukarda da belirtiğim gibi çok ama çok fark oldu aşırı şekilde toparlandı ve beli bir form kazandı bılırsınız doğum sonrası bır görüntü kırlılıgı oluyor :D karın kasları en en zor bölgedir çok sıkı ve düzenli bir spor programı olmadan düzelmiyor bu egzersizleri bitirince mekik egzersizlerine başladım burda da yazdım yanı devam ediyorum spora baslayalı nısanda 1 sene olucak suan farklar cok ıyı karnım eskısı gıbı dıyebılırım ama su var ben eskıdende bu kıloda ıdım yanı hala ıdeal kıloda degılım gobıs var :D ama deformasyon olayı kaboldu dıyebılırım inşallah güzel sonuclar alıcaksınız farka sizde şaşıracaksınız

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.