19 Ocak 2015 Pazartesi

Bingil Bingil Kollara Elveda

Selamün Aleyküm,

GDİ* Kol Egzersizleri Kilo:81.7 Kol:33

Her kadının kabusu bence bu bingil bingil :) yarasa gibi kollardır maalesef çok kilo alıp verdiğimizde bu son kaçınılmaz oluyor. Benim üç sorunlu bölgemden biri Kollarım.


Daha önce de bahsettiğim gibi amacım sadece kilo vermek değil fit bir vücut yapısına sahip olmak olduğundan şubata kadar kendimce kendi seviyeme göre bir programla devam ediyorum ve her ay kendimce düzenlemeler eklemeler yapıyorum.

Bu ayki programım haftanın 6 günü spor ve belirli bölge egzersizleri bunun için bir gün  30 dk bir gün 45 dk şeklinde  havanın duruma göre ya eliptik bisiklet kullanıyorum yada yürüyüşe çıkıyorum ardından 3 güne böldüğüm egzersizleri uyguluyorum.

Kol egzersizi günümde yukarıdaki videoya da ki hareketleri 500 ml lik su şişeleri ile yapıyorum. Bu video dan önce kendimce uyguluyordum son 10 gündür kollarımı özellikle çalıştırıyorum. Bakalım ikinci hedefim olan 6 Mart 2015 gününe kadar kollarımın ölçüsünde nasıl bir değişiklik olacak heyecanla bekliyorum.

Aşağıda ki video da bir diğer kol egzersizleri için ideal bir seçim. Artık youtube de buna benzer videolar ve özel kanalar mevcut bunlara üye olup düzenli şekilde izleyebilir ve uygulayabilinir siz yeter ki zayıflamak isteyin evden hiç çıkmadan diyetisyene vs. gitmeden sadece sağlıklı ve düzenli beslenerek tabi ki bilinçli spor ile mükemmel bir vücut bence hayal değil.




12 yorum:

  1. hmmm çalistirmak lazim diyorsun ve bol su oyle mi? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle çalıştırmadan kaslar gelişmiyor tabi su da önemli diyet su 30-40 dk yürüş ve ardınan sorunlu bölge egzersizi ile fistik gibi olunur :)

      Sil
  2. Yüzme de çok iyi geliyor kollara. Kendimden biliyorum. :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa evet haklısınız çok da severim yüzmeyi çok iyi yüzücüyümdür r:) bir ara düzenli 1-2 gitiğim de hiç bir şey yapmadan kilo da vermiştim :)

      Sil
  3. Ben kafaya koydum emzirdikden sonra kollarimi ameliyat ettirecegim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim ki düzelirse seninki de düzelir :D

      Sil
  4. Seni burdan okumakta guzel, guzel arkadasim , her zaman yorum atamasamda takipteyim bilesin :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben seni yerim :) kelebeğim artık sende ig aleminde sık paylaşım yapmıyordun ve nedenini yorumunu okuyunca doğru bir karar aldığımı düşünmüştüm en güzeli burası :)

      Sil
    2. Halen kararimda sabitim aslinda eski istahim yok Ig da ama bu birazda benim duamdi uzaklasmak istiyorum tum zamanimi caliyor .. bakalim nereye kadar devam edicek :) Bu arada senin spora basliyorum yarin insallah 🙈 bakalim bende farki gorebilecekmiyim 😊 sanada kolay gelsiiin 😘

      Sil
  5. yesinler sizi calisin bakalim bende duraklama devresi yasiyorum insallah haftaya ataga kalkacam optm aliye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayda bir bir duruyor vücut banada çok oluyor bilirsin :D az kahrımı çekmedin sen :D

      Sil
  6. Sorun geçti mı ,bende çok kilo verdi 24 falan şimdi toparlamaya çalışıyorum yasimsa 18 ,dumbel falan kullananiyorum ama aklıma geldikçe ,yine de uzun süredir kullanıyorum ama değişiklik yok siz çözdüm umarım

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.