20 Şubat 2015 Cuma

Hurma Diyeti Sonucu - 20 Şubat Tartı Günü

Selamün Aleyküm,

(Şubat 2016 Yılında tekrar uyguladım ve 1 günde  -1 kilo verdim.)

Kilo 81.8   Göğüs 100   Bel 83  Göbek 100   Basen 101    Bacaklar 96   Bacak 63    Kol 32

Hurma Diyetinin sonuçu belirsiz. Şöyle ki benim 2 tartım var. Kırmızı olanla yazdan beri tartılıyordum. Siyah olansa yazın bozulmuştu bu yazımda bahsetiğim gibi yenisi geldi. Geçen hafta 83 diyodu siyah tartı kulak asmadım.
Bu hafta ikisini de yerlerinden oyantmadım. Bu gün ikiside 81.8 dedi güler misin ağlar misin :)). Neyse yapcak birşey yok eğer siyah tartıyı baz alırsak 1.2 gitti. Diğerine göre artı 800 gr gelmiş:))) amaa asıl önemlisi benim için belim 2 cm incelmiş aylardır belimde oynama yoktu. Basen Kol ve Belde incelmeler var bunlar Jillian ve Bingil Bingil kollara Elveda programları işe yaradı :).

Hayırlısı deyip yolumuza devam hurma diyetinden sonra bildiğim aşıştığım şekli ile devam Taylan Kümeli methodu kafamda ezbere zaten kitabımızda var :))

Hayırlı Cumlar

 Hasretle bekliyorum seni 75 :).

4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Sağ tarafda ezgi uzmansel taylan kümeli diyeti yazıyor ya oraya tıklarsanız ayrıntılı şekilde yazdım çokca bahsetim blogumda :)

      Sil
  2. Tebrikler belde 2 cm çok iyi, ilgiyle takip ediyorum :)) Şu soğuklar bitsin sana eşlik edicem ;))

    YanıtlaSil
  3. ahh bir ara ben nerdeyse her gün tartılıyordum, bol bol kolaylıklar diliyorum rejim için

    bu arada yeni bloguma beklerim :) http://buseilehayat.blogspot.com

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.