9 Mart 2015 Pazartesi

Victoria's Secret 10 Haftalık Programı Pazartesi Sporu

Selamün Aleyküm,

Dünyaca ünlü mankenleri bilmeyen yoktur. İnstagram daki arkadaşım @supergirlbirkiz 10 Haftalık Victoria Secret programını yaptığını duyunca geri kalmadım tabi :) Bugünden ihtibaren gün gün yazmayı planlıyorum ve bu gün ihtibarı ile başlıyorum. 10 hafta tamda yeni planıma göre uygun :) Hadi hayırlı olsun inşallah farklılıklar olur. Ben 23 Mayısa kadar 11 hafta olarak uygulayacağım inşallah.

Bütün serileri takip etmek göz atmak için Victoria's Secret 10 Haftalık Spor Programı etiketine tıklamanız yeterli.

victoria secret

Victoria Secret 10 Haftalık Spor Programı

1. Hafta Pazartesi 

1 Hafta cardiyo egzersizi 1 dk koşu, 2 dk yürüyüş (7x).

Yani toplamda 21 dk. egzersiz var benim evimde eliptik bisiklet var. Dün ben denemek için Pazar günü egzersizi ile başladım. 1 dk. hızlı şekilde çalıştım 2 dk. yavaş tempo da devam ederek 21 dk bitirdim.

Bunun ardından aşağıdaki 10 hareketi yazıldığı sayıda yapıyoruz.

1. 150 jumping jacks
victoria's Secret


2. 50 crunches














3. 20 Tricep dips



















4. 15 squat

5. 20 lunges each leg


















6. 70 russian twists













7. 20 standing calf raises



8. 5 push ups

















9. 30 second plank











10. 10 lunge split jumps




















Ben bunlara ek olarak 31 günlük Mekik programını, Bingil bingil kollara elveda programını ve iç bacak egzersiz programını uyguluyorum.

Mekik ve kollar için olan programı daha önce yazmıştım üzerlerine tıklayarak bilgi edinebilirsiniz.

İç bacağım içinde evde bebeğin oynadığı büyükcene bir topu bacaklarımın arasına koyup sıkıyorum. 


Bunun içinde bir düzen olsun diye mekik programınındaki sayıları uyguluyorum. Hadi hanımlar Haziran ayına tam 12 hafta kaldı yaz geliyor :)).

(resimler interneten alıntırdır)

6 yorum:

  1. Off Haziran demeyin yaa. Yalnız bunlar çok zor nasıl yapıyorsunuz. Maşallah diyeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım valla pek zor gelmedi yorucu ama sıkıcı değil en azından bide haliyle nerdeyse 1 senedir spor yapıyorum :)))

      Sil
  2. Gulten bu pazartesiyi sadece pazartesi yapiyorsun oyle mi? hafta hafta olan programi tam anlayamadim yani bir hafta boyunca ayni hareketler degil mi?

    YanıtlaSil
  3. 2. Haftalar falan yazmıyor mu yaziyosa nerede bulabilirim lutfen cevap verin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mesajını şimdi fark etim kusura bakmayın öncelikle telefonla giriyorsanız bloga en alta web sürümünü göster yazısına basın böylece sağda nasıl zayıfladım bölümünde 10 haftalık program mevcut http://gulihan.blogspot.com.tr/search/label/Victoria%27s%20Secret%2010%20Haftalık%20Spor%20Programı?m=0

      Sil
  4. Kırmızıbaşlıksızkız28 Eylül 2017 16:24

    Birşeylere başlarken pazartesi başlayayım takıntım olmadığı için programın ilk gününden bugün başladım. Isınma, program ve esnemeyle birlikte bitirdim. Ve şu anda bende bitmiş durumdayım. Bazı hareketler dizlerimi zorladığı için yapamadım. Ama inanıyorum bu sefer başaracağım. İçimde öyle bir his var. Şu 21 gün olayınıda denemiş olurum :)

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.