31 Mart 2015 Salı

Victoria's Secret Programıyla 3. Haftada toplam 14 cm İncelme !

Workout
Selamün Aleyküm,

dün bebeyi babasına bırakıp saat 21:00 uyudum o kadar moralım bozulduki bilemesiniz 31.03.15 75 kilo olmak nerde birde 80,7 gibi bir rakamla kapatıyorum canım o denli sıkıldıki kendimi uykuya verdim 6. Aydır kilom 80 den aşağıya düşmüyor evet incelme var ama bu beni mutlu etmeye yetmiyor tartıda artık 80 rakamını görmekden bunaldım tam 6. Aydır böyle  yapcak bişey yok napalım kısmetım bu imiş başladığımda Victoria's Secret Spor programına başladığımda 09.03 idi. O günden bu yana toplamda 14 cm incelmiş oldum. Her bölgeden 3 cm yakın giti. Kolum sabit kaldı kı oda ilginç o kadar uğraşıyorum aralıkdan beri ha kolumda kaslar oluştu oda ayrı sarkıklıkda bayağı düzeldi belkide sarkıklık toplanıp kas olmaya başlayınca ölçü aynı gibi duruyor bilmiyorum ya neyse.

3. Haftada 4 cm incelmekde güzel yani kilo kaybı yok ama mezura en azından beni mutlu etmek için çabalıyor 80,7 kilo ile marta veda nisana selam olsun .

10 yorum:

  1. Canım benim,
    Hala emziriyorsun değil mi? Sakın moralini bozma, 4 aydır ben de gram kilo veremiyordum, o kadar can sıkıyor ki, çok iyi anlıyorum seni. Kilo almamak vermemekten yeğdir, bunu düşün. Son bir aydır kaçamak yapmadan kendime dürüst olarak tekrar sıkmaya başladım dişimi 2 kilo kadar daha verdim ama emziriyorsan çok da katı diyetler sana göre değil. Tek diyebileceğim sıkma tatlı canını, biraz sabır tekrar vermeye başlayacaksın. Çok öpüyorum seni, Nisan ayı senin ayın olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumları şimdi fark etim :) çok çok sağolun desteğiniz için Allah razı olsun :) evet oğlum 15 aylık ve hala emziriyorum sizede başarılar dilerim

      Sil
  2. Bir süredir takip ediyorum yazdıklarınızı moralinizi bozmayın sakın her diyette olur böyle dönemsel minik minik sapmalar ((: İnşallah sağlıklı bir şekilde en yakın zamanda istediğiniz kiloya ulaşırsınız, sakın vazgeçmeyin, sevgiler (((:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun yorumunuzu daha yeni fark etim sağolun desteğiniz için :))

      Sil
  3. Öyle iyi anlıyorum ki emzirip kilo verememek kötü gerçekten bende 76 da çakıldım kaldım çok takıuorum kafaya çok yemeyip nasıl veremiyorum anlayamıyorum. İnş herkesin söylediği gibi emzirme bitince kilolarda daha kolay gider.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla bende anlamıyorum emzirirken cok kilo veriliyor diyenleri :) sizede kolaylıklar dilerim yorumunuzu yeni gördüm çok sağolun

      Sil
  4. Meraba uzun zamandir takipcinizim. Spor olarak her gun kosu bandinda 2 dk kosup 2 yuruyosunuz ya yani kosu bandindaki bu rutinde kac hizinda kosuyosunuz kac hizinda yuruyosunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba yorumunuz yeni fark etim demek istediğinizi anladım fakat benim koşu bandım yok evde eliptik bisikletim var şuan spor salonunun koşu banında seviye 6.5 yürüyebiliyorum 7.5 seviyede koşuyorum bazende 8

      Sil
  5. Sprordan dolayi kas yogunlugu tartiya yansiyordur.Incelme vârmis ne güzel :) tartidaki rakama kafayi takmayin...Sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağolun yorumunuzu henüz fark etim :)

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.