8 Nisan 2015 Çarşamba

Gülihan'nın Aydos Life Club' la İmtihanı :)

Selamün Aleyküm,

Sporla dolu dolu 3 haftanın ardında gene o zor 1 hafta geldi ve beni sarstı olsun gene de 4 gün hafif spor yapabildim. Her ay 1 hafta beni zorlar ve pes etme bıkma zamanları olur bu haftalarda kendımı fazla sıkmadan devam etmeye gayret ederim. Şükür o haftayı geride bıraktık ve programımda 5. Haftaya vardım. Bu hafta kilo da değişiklik yok gene artış var 80-82 arası gene oynuyor ablam ve yeğenim misafirlerim de olduğu için çok da yemeğe dikkat edemedim etim fakat düzensiz yemek yedim. Olsun inşallah pes etmeden inşallah.

bayanlara özel spor

Geçen hafta artık gerçekden kilo al ver olayından sıkıldım ve 6 aydır kilomun aynı olması beni gerçekden üzdü. Eşimle artık bir uzmana danışmam gerektiğine karar verdik. Diyetisyene gitmek istemedim. Yakınlarda olan  Aydos life clubune gidip gezdim araştırdım baktım ve 3-4 gün düşündüm. Mekan olarak çok beğendim tam bayanlara uygun sakın güzel ilgilendikleri bir mekan en çok cazip gelen bayan erkek ayrı saatlerde seansı olan kapalı havuz. Düşündükden sonra yazılıp başlamaya karar verdim.
aydos life club

Salı günü aç karnına gidip yağ kas oranlarımın ölçümü yapıldı tartıya göre 83 kg idim fazla takılmadım giynik ve yeme içmeli bir hafta geçirdim. Metobolizma yaşım 31 imiş yağ oranım % 28 bu benim için ve spor hocamız için şimdilik iyi bir rakam bu rakam göz önüne alındığı da BWI hesapına göre obez değilim. Fazla yağ miktarım 10 kg yani 10 kg yağdan vermeyi başarıp hedefim olan 69 olduğumda mükemmel olacağım inşallah.

Gelelim çok merak etiğim kasa daha öncelik yıllarda kas oranım normalden düşük olurdu şuan kas oranım % 34 hoca oranın çok iyi olduğunu ifade eti. Vücudumda normalın üstünde fazladan 10 kg kasım olduğunu ifade eti ölçümü yapan hoca. Yani aylardır 80 kilo olmamın açıklaması açık yağ oranım % 34-35 idi benim evdeki tartım da yağ oranını aynı sonuçla verdiğine göre iyi tartıyor. bu durumda yağ kaybım oldu fakat kaslarımda gelişip bi nevi yer değiştirdiler. Sadece tartıda bu rakamı görememek beni üzüyordu. Bir uzmandan kas seviyemin ve orantılarımın aslında orantılarımın  iyi olduğunu duymak beni çok motive eti.

Spor hocam bu bilgiler doğrultusunda 6 günlük adaptasyon programı hazırladı. Salona gitiğimizde bizler için hazırlanmış alfabetik şekilde duran kartlarda bilgilerimiz var salona gelince günlük olarak yaptılarımızı veya yapacaklarımızı ordan takip ediyoruz. Şimdilik adaptasyon programı ile devam ediyorum.

Bu günde erkenden gidip 1 saat yüzdüm ardından kendi programımı uyguladım daha sonra hocamızın verdiği toplu crunch egzersizi seansına katıldım gerçekden çok zevkli idi Yeşim hanım çok enerjik ve insanı motive ediyor. 30 dk. sonra 30 dk. daha zumba yaptık oda gerçekden çok zevkli imiş tabi Yeşim hanımın enerjisi çok pozitif olduğu için kaptırıyor insan. Bu arada Victoria's Secret 10 Haftalık Spor Programı bırakmış değilim bu gün hoca ile yaptığımız seans da zaten harketlerin büyük bir kısmını yaptık. Bazı günler gidemeyeceğim zamanlarda olacak bu yüzden evde olduğum günler o program ile devam edeceğim inşallah.

spor salonu

Kısaca Aydos Life Club den şimdilik memnunum benim standartlarım için yeterli bayanların olduğu ortamlar da bunu kötü manada söylemiyorum bilirsiniz biraz nazlıyızdır bize :) illa ki ufak tefek sorunlar var ama benim şuan tek amacım var kilomdan kurtulup fit bir insan olarak hayatımı devam etirebilmek inşallah bunu spor merkezimde başarabilirim. 2 gündür çok büyük heves ve istekle gidiyorum dediğim gibi tesisin herşeyi şimdilik beni memnun eti sporumu yapıyorum ve hemen çıkıyorum evde bekleyen bir bebe var neticede bu arada sağolsun kayınvalidem bebeğe bakıyor Allah razı olsun ondan da oğlundan da :) benim sıkıntı çektiğimi gördü ve yardımcı olmak için bana destek oldu ailem zaten daima bana destekçi emeklerime çabalarıma hep beni pohpohlayarak destek oluyorlar :) Allah hepsinden razı olsun inşallah bu girişim ile 2015 yılı bitmeden şu 10 kg yağdan kurtulup hayallerimde ki insan olup kafam rahat şekilde hayatıma devam edebilirim.

jawbone


Bu arada Abim sağolsun uzun zamandır istediğim spor yaparken kulanılan izleme cihazından yeğenim ile almanyadan gönderdi. Aslında ben daha pahalı bir başka saat istiyordum abim UP move by jawbone bulamamış zaten  Türkiye de de satışı yok o yüzden abimden istedim. Bulamamış ama bu gönderdiği daha uygun fiyatlı ve çok güzel 4-5 gündür kulanıyorum henüz çözme aşamasındayım daha fazla bilgi edindiğimde inşallah sizlerle paylaşacağım kısaca özetlemek gerekirse suya dayanıklı klipsi sürekli olarak üzerimizde taşıyoruz günlük tum hareketlerimizi kayıt ediyor uyku moduda var böylece uyku verimiz de kayıt altında olur bu bilgileri uyumlu cep telefonunuz yada ipad iniz ile app uygulamasını indirdikden sonra bleutooht yolu ile verileri aktarıyor ve siz ayrtıntılı şekilde ordan kaç adım atığınızı, kalori yaktığınızı, yemek vs. gibi bir çok özellikleri var değim gibi henüz keşif aşamasındayım inşallah bi kaç gün sonra çözünce ayıntılı şekilde yazarım.

Hayırlı geceler

3 yorum:

  1. Bukadar ugrasipta kilo verememen çok ilginc.Senin inisulin direncinle ilgili bir problemin mi var? çünkü o bu kadar çabaya direnebilir ancak.Umarım bıkmadan devam edersin salona.Ve umarım bir an önce istediğin kiloya ulaşırsın ..Sevgilerimi gönderiyorum sana ve oğluşuna :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kas oranımda yükselme var kilom sabit kalsada mezura ölçümlerinde sürekli düşme var şuan kilom fazla ama hamılelık öncesı ölçülerimden bile inceyim aslında hepsini bilemem rağmen tartıya takılıyorum gitiğim spor merkezinde hocanın ifade etiği 10 kilo fazladan kasım varmış giysilerimde fark var xl giyerken artık l beden gıyorum xl belımden dusuyor :) fark var tabı ama ben bıraz tartıdakı sonuca baglı yasıyorum yag oranım vucut yapıma göre az bıle yanı aslında trup gıbıyım sadece sabır etmem lazım :)))) sağol canım benım tekrar çok geçmiş olsun sana

      Sil
  2. Siz kilo vermeye çalışıyorsunuz ben ise almaya gerçi ben hiç uğraşmıyorum almak için o ayrı :) azminiz beni çok şaşırttı inşAllah en yakın zamanda ideal kilonuza ulaşırsınız...

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.