22 Mayıs 2015 Cuma

94 cm İncelme ile -18 kilo vererek Doğum Kilolarımdan Kurtuldum

Selamün Aleyküm,


Bildiğiniz üzere aylardır kilo duraklaması olsa da kas kütlesi artması ile vücudum sürekli inceliyor. 

7 Nisan 10 mayıs arası  spor salonunda yapılan ölçüme göre 3,5 kg yakın yağdan yakmayı başardım. Toplamda 5 kilo vermiş gözükuyorum. 

Eşim yurt dışı seyahatıne gidince onu süpriz olsun istedim ve sıkı diyet yaptım üstelik Annemde beni ziyarete gelmiş benle kalıyordu dışarda gezdik misafirliğe gitik ama ben hiç planımı bozmadım ve yemeğimi yanımda taşıdım. 

Ve ayların emeği haftada en az 5 en çok 6 gün 1500 - 2000 cl arası yaptığım spor çok dikkat etiğim beslenme programı ile birleşince değişim bir anda geldi kilo artık 75.5 - 76 .5 civarı benim kilom hep iki rakam arasında oynuyor artık onu öğrendim ve Eşim gelince gerçekden şaşırdı istersek herşey kendi ieademizde saklı
Asıl güzel olan şu ki vücut ölçülerim hamilelik döneminden daha az artık m - 40 beden giyorum olmayan bütün eşyalarım oluyur hata bol bile geliyor. 


Bu arada bir instagram buluşması düzenledik ve güzel arkadaşlarım resimlerden daha İnce olduğumu ifade eti sağolsunlar. 

Çok emek verdim çok yoruldun ama pes etmeden devam etim eğer şu dönem pes etseydim daha başaramazdım ama çok şükür toplamda 94 cm incelme ile  - 18 kilo vererek doğum kilolarımdan kurtuldum. 

2 yorum:

  1. Süpersiniz . Azminize hayran kaldım. Inşallah istediğiniz kiloya ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  2. Resimlerinde inanılmaz belli oluyor emeklerinin sonucu, ben olsam senin yerinde belki pes ederdim ama sen gerçekten azimlisin. Tebrikleri sonuna kadar hak ettin:)

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.