17 Aralık 2015 Perşembe

Kendim 36 Gün Verdim - #36daysjuice

Selamün Aleyküm,

Bilenler bilirler blogumun ilk açılış amacı kilolarımla olan maceralarımı kayıt etmek disipline etmek günlük tutmaktı.2012 den bu yana anne olma maceramla yola hala nokta koyamadan devam ediyorum.
jason vale

Yazın azimle yoluma devam ederken gene o büyük hatamı yaptım Ramazan ayından sonra kişisel sıkıntılarımı yiyerek gidermeye çalıştım her zaman ki gibi kaybeden ben oldum mayıs ayında 75 kiloya kadar gelmişken kasım ayında 88 kg tartıda görmek benim için artık tam bir kısır döngü idi.



7 günde 3,5 kilo


13. gün önce aklımda deli sorularla artık ne yapsam da kurtulsam diye düşünürken daha önce 2012 yılında
da yaptığım son zamanlarda instagram çok moda olan Juice detoksu aklımda idi. Sağlıklı beslenmeye ve alternatif tıpa yönelmeye başladığım zamanlarda 2012 yılında Aidin Salih hanımın kitabında Meyve Suları ile 21 gün arınma olarak okumuş öğremiştim ve bir türlü inmeyen kilom için direnç kilosuda bu tarz beselenme ile kendımı arındırmıstım ayrıntılı bilgi için linke tıklayabilir o zaman neler yaptığıma
bakabilirsiniz
http://gulihan.blogspot.com.tr/2012/12/96-gun.html
.http://gulihan.blogspot.com.tr/2012/12/aclik-orucu-aidin-salih.html

diyet listesi


Juice yani meyve suyu, özsu manasına gelen türkçe anlammı ile 3-7-21 hata 60 gün bunu uygulayan bir çok insanın Youtube de videoarı neler yaptıkları ayrıntılı olarak anlatan insanlar var. Mesela bu hanım efendi 60 gün bu şekilde yapmış.Kilo dışında da bir çok faydası var bu akımın en ünlüsü Jason Vale kendisi de sağlıksız beslenir ve egzema hastası iken bu tarz beslenme ile herşey den arınış ve sağlığına kavuşmuş. Jason Vale nin 1 saatlık bir belgeseli var bu tarz beslenme ile kendi kampında 36 gün orada kalan insanların yaşadıklarını anlatan bir begesel tarzı bir video ingilizce bilmeseniz bile izlemenizi tavsiye ederim. Günde sayısız ilaç içen bir adamcağız var nefesi zor alıyor onda ki değişim geçekden müthiş. Ayrıyeten Jason Vale nin kitaplarıda var.
aidin salih

Jason vale Youtube videosu --------  https://www.youtube.com/watch?v=Aaxa7rxEbyk
Jason Vale 7 günde 3,5 kilo diyeti  http://www.dogaldiyet.com/7-gunde-3-5-kilo-super-ozsu-diyeti-bir-haftada-3-4-kilo-verdiren-diyet-listesi.html

Daha sonra bunları iyice araştırdım bilirsiniz hiç bir şeyi körü körüne yapıp sağlığımdan asla ödün vermem. Diyet listelerinden ve kendime özel yemek hazırlamakdan bıkmıştım. Araştırmamı sağlam yapıp planımı hazırladım. Bu sefer hepsinden çok farklı idi artık net kesin olarak istiyordum bu şekilde yaşamakdan ve sürekli sonuç alamamakdan bıkmıştım. Gerçekten çok mutsuzdum ben bu kadar iradesiz bir insan değildim olamazdım Müslümanım diyen bir insana bu hal zaten yakışmıyordu. Kesin ve net karar verdim kaçamak vs.bunları aklımdan sildim net olarak niyet etim Jason Vale ye göre fazla kilonuz mesela benim 18 kg ise 18+18= 36 günde bu sebze ve meyve suları ile 18 kg den kurtulmak mümkün. Bende 36 güne hastalık, çok acil durumlar, misafirlik de sınırı aşmadan beslenmeye en yakın ne ise onlardan yiyerek mümkünse sebze meyve suyumu yanımda getirip detoks yaptığımı ifade edip gönül kırmadan 36 gün bu işi yapmak için 18 kg den kurtulmak için yola koyuldum.

detox


Kaç senedir zayıflama hayalı ile doğru düzgün eşya almıyorum olanlar artık çok eskidi ilk iş bütün dolabımı boşaltım. Hiç bir şey bırakmadım sadece bir raf dolusu eşya lazım olacak kadar bunu yapmak çok iyi geldi artık onları görmekten bıkmış usanmıştım.

36 günlük bir tablo hazırladım basiten bir kalem bir kağıtla bu her zaman motive edicidir daha önceki deneyimlerimden biliyorum. Ve sesiz sakince yola koyuldum yaygara yapmadım artık aileme de bu konudan bahsetmek anlamsızdı çünkü bu kaçıncı idi. Ama ben kendimden emindim yapacağımı çok iyi biliyordum yemeklerden artık bir nefret gelmıştı yıllardır kilomun tek sebebi var çok yemek naparsam yapayım buna engel olamıyordum çok yemek benim için en büyük engeldi. Çok çok dua etim niyet etim Allah dan yardım diledim çünkü nefsim beni çok zorluyor inşallah Allah da bana bu sefer zaferi  nasip edecek. İnşallah.
juice


Mide ameliyatını düşündüm araştırdım ama buna cesaretim yok sonra ne yiyiyorlar diye baktım. Bir kaç sitede 1 aylık listeleri verilmiş 2 hafta boyuce 1 lt sıvı gıda tüketiyorlar sonrasında püre ve sonrasında farklı seyler ama şu yazı söz dikkatımı çekti " yavaş yavaş yudumlayarak için eğer doyma hissi oluştu ise asla kendinizi zorlamayın ve bırakın" zaten içtikleri 1 bardak sıvı onuda bırakın denmış bu insanlar mide ameliyatından sonra ölmüyor sağlıkla hemen Az yedikleri için zayıflıyorlar tabi ki artık mideleri küçük ve hemen doyuyorlar ama AZ Yedikleri için zayıflıyorlar mideleri küçültüldüğü için değil ! Bunu en çok takip etiğim İnstagram hesabı http://instagram.com/nihan_official arkadaşımızda gördüm kendisi spor yaptı azım eti evet midesini küçültürdü ama minacık yemekler yedi benim onun gibi bıçak altına yatmaya cesaretim yoktu o yüzden bende doğal mide küçültmeyi başarmak için kendisinden çokca feyz aldım buradan ona bizimle her şeyi paylaştığı için tekrar Allah razı olsun ameliyat oldum deyip yan gelip yatmadı daha da azim eti.

Evet böylece 13. güne kadar geldim www.instagram.com/kendime36gunverdim hesabımdan gün gün bütün öğünlermi paylaştım ve gene ayrıntılı  olarak neler yaptığımı anlatmaya paylaşmaya motive olmaya gayret etim.

Şükür Allah 13 günde 6.300 kg den kurtuldum ve hafifledim özellikle karın ve mide kısmımdaki fark inanılmaz bütün şişlerim indi sanki üstelik bu detox başladığımda çok ağır hasta idim bunu fırsata çevirdim ve zaten işlahım yokken başlamış oldum Allah nasip eti de bu güne kadar geldim nerdese 10 gün bütün aile salgından etkilenmiş yatarken gene de azimle devam etim.İlerleyen günlerde tekrar deneyimlerimi paylaşırım inşallah hayırlı günler bir Maşallahınızı alırım inşallah 30 yaşınında başarmak nasip olur.

1 yorum:

  1. Canım masallah sana azmini kaybetme merakla bekliyorum sonucu
    asiye yilmaz

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.