10 Şubat 2016 Çarşamba

Elma Diyeti

Selamün Aleyküm,

elma diyeti ile


Kahvaltı: 1 yumurta,3 zeytin, 3 kaşık lor peyniri, 1 küçük ince dilim tam buğday unundan ekmek.(ben zeytin yerine domates yedim.Yeşil çay içtim) 

Ara öğün 1 elma
Öğlen 1 elma 
ara öğün 1 elma
Akşam 1 elma 
Ara öğün 1 elma 

ile 5 elma yiyerek gün biter eee yani bu bir şok diyet arınma amaçlı olabilir direnen kilo için olabilir yaklaşık 350-400 cl bir diyet. 3-7 gün arası yapılabilir ömründe ilk kez diyet yapan 6-7 kg tabi verir ama  zaten diyete olan 3-4 kg anca gider 7 gün yapılırsa. 

Ben salı günü uyguladım -1 kg verdim. Cumartesi günü tekrar yapmayı düşünüyorum çünkü vücudumu irademi nefsimi tanıyorum herkes az çok kendini  bilir 8 haftadır 81,5 - 83 arasındaki kilomu kırmak için pazar gününe kadar değişik diyetlerle mücadele edeceğim. 

Tabiki bu diyeti yaparken en az 30 dk yürüyüş 2 lt su ve 1-2 bardak yeşil çayda içmeli. 


Ben 5 gün 10 km 10 bin adım hedefledim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.